petek, 26. april 2013

And that's who I am.

































8 komentarjev:

  1. Kuuul,
    to bom tudi jaz enkrat naredila.
    Ampak kulk jih je. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja še kr se jih je nabral ja.. Se jih je blo še več, sam je blo treba mal selekcije nardit.. Kej more ostat pa tut "skrito". :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ...and that's why we love ya:)*

    OdgovoriIzbriši
  4. ...zdej se pa zbud, de griva na road trip:)

    OdgovoriIzbriši
  5. I love making lists too :)
    Danes sem pri Nalinki na FB videla link do tvojega bloga, pokukala nekaj objav in kar sem videla do sedaj, mi je zelo zelo vsec. Se jih veselim tudi v prihodnje. LP, soimenjakinja Petra

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo soimenjakinja :) Hvala za lepe besede. Cenim, res. :)
    Le oglasi se še kaj :)
    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  7. o kuk luškan seznam!
    sem že mislila, da je o meni, potem sem pa videla slikco I'm girly, pa sem se spomnila, da to ni moj seznam :P

    OdgovoriIzbriši
  8. Hei veverca! :) Hvala za vse komentarje. Sem jih bla res vesela!

    Potem sva si pa kr podobne, če je samo ena "lastnost" odveč na mojem seznamu :)

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)